Умови франчайзингу

1. Умови продажу товару партнеру

Фінансові умови співробітництва з Партнером визначаються умовами Договору та відповідним досвідом співробітництва з ним.

1. Франчайзі отримує у винагороду за постійне квартальне замовлення колекцій та їх поповнення право на використання фірмового найменування та товарних знаків. Кожне замовлення розраховується відповідно до площі магазину, запланованого обсягу продажу та інших факторів

2. Замовлення повинно бути проплачено у розмірі 30% від загальної суми замовлення, а в майбутньому –викуплено згідно наданим рахункам (якщо Сторони не домовилися про інші умови)

Партнеру гарантується:

1. Повне виконання замовлення на поставку Продукції

2. Резервування найбільш популярних позицій

3. Стабільна приваблива маржа

4. Гнучка цінова політика

5. Постійна інформаційна та консультаційна підтримка

6. Інші переваги

ВИМОГИ ДО ПАРТНЕРА:

1. ВЕЛИКЕ БАЖАННЯ почати бізнес з EDELWEISS та його МОЖЛИВОСТІ до успішної реалізації даного проекту

2. Наявність у Претендента власних або орендованих на довгий строк торгових приміщень та їх розташування (в центрі міста, інших перспективних зонах)

3. Додержання фінансової дисципліни та інших вимог щодо Договору

4. Гарантування необхідного товарообігу

5. Наявність власних обігових коштів

6. Перспективність та привабливість в плані збуту регіону розташування торгової точки

7. Особисті якості Претендента (відмінні управлінські навички, спеціальні знання, досвід роботи, порядність, лояльність до торгової марки, ініциативність, ентузіазм, висока працездатність, тощо)

ВИМОГИ ДО ФІРМОВОГО САЛОНУ:

1. Розташування у престижному місці. Мається на увазі центр міста або інші перспективні зони міста (популярні торгові та розважальні центри з великим потоком покупців, VIP зони, тощо)

2. Зовнішнє та внутрішнє оформлення салону (у т.ч. торгове та інше обладнання, світло, тощо) повинно бути виконано суворо згідно до концепції бренду. Дизайн-проект обовязково повинний бути погоджений з власниками брендів

3. Необхідна площа фірмового салону складає від 10 м2 до 50 м2 в залежності від типів:

1 тип фірмовий магазин-салон з обслуговуванням екстра-класу

2 тип фірмовий магазин-салон

3 тип фірмовий магазин

4 тип фірмовий магазин-салон годинників