Франчайзинг

Враховуючи останні тенденції світової моди, спираючись на багаторічний досвід та високий професіоналізм українських, швейцарських, французьких та італійських спеціалістів ми поєднали надзвичайну сміливість, яскраву оригінальність з самою прекрасною мрією в кожному з наших виробів. Для нас надзвичайно важливо, щоб, обравши саме «свою» річ Ви розкрили, можливо, ще одну грань свого внутрішнього світу та відчули себе на висоті. А лімітований випуск завжди забезпечить неповторність стилю та свіжість Вашого образу.

Майже всі колекції розраховані на прекрасних Жінок, успішних та стильних, яскравих та чарівних, які люблять життя, живуть з посмішкою та примушують  світ рухатись у потрібному їм напрямку. Вони знайдуть для себе не тільки розкішні прикраси з білого та рожевого золота, усипані діамантами, але й дизайнерські вироби зі срібла з цирконієм, покриті родієм, які не поступають останнім за виглядом. Нікого не залишать байдужими ексклюзивні дизайнерські колекціі годинників зі швейцарськими механізмами та стразами від Swarovski, а також автоматичні колекційні «скелетони», прикрашені діамантами або цирконієм. Крім того, ми пропонуємо ексклюзивні вироби з хутра, шкіри, дизайнерські колекції одягу та модних аксесуарів.

Звичайно, й чоловіків ми не могли обминути увагою: для них запропоновано декілька колекцій багатофункціональних годинників зі швейцарськими механізмами, а також безліч інших механічних та кварцових моделей, які відповідають останнім тенденціям світової моди. Сподіваємось, що представникам сильної половини сподобаються і ексклюзивні прикраси зі сталі, сучасні бізнес-аксесуари та ділові подарунки.

При дуже високій якості продукції, випущеній в обмеженій кількості, ми намагаємось зберігати помірні ціни та найширший асортимент. Гадаємо, саме тому, наші торгові марки зазнали визнання у багатьох країнах світу, у т.ч. Європи та Америки.

Будемо раді, якщо Ви станете не тільки нашим Клієнтом, але й Партнером.

Запрошуємо до співробітництва ділерів, дистриб’юторів у певних регіонах, а також бажаючих відкрити фірмові магазини EDELWEISS на франчайзинговій основі в Україні та будь-якій іншій країні. Будемо Вам дуже вдячні, за Ваші відгуки та пропозиції.

СУТНІСТЬ ФРАНЧАЙЗИНГУ

ФРАНЧАЙЗИНГ – форма довгострокового комерційного співробітництва підприємств, в рамках якого підприємство - Франчайзер передає права на продаж своїх товарів чи послуг підприємству- Франчайзі разом з правом на використання своєї торгової марки, фірмового дизайну, ноу-хау, ділової репутації, маркетингових технологій. Франчайзер організує навчання та контролює роботу Франчайзі. Франчайзі є власником свого підприємства, інвестує кошти на його створення та розвиток, здійснює продаж продукції чи послуг у порядку та на підставах, визначених Франчайзером, сплачуючи, як правило, допомогу останнього.

Франчайзинг отримав широке розповсюдження в 50-ті роки. Вже до 2000 року тільки в США цю форму пільгового підприємництва використало більш 600 000 підприємств, а доля збуту через системи франчайзингу склало біля 42% загальних роздрібних продаж США. На російському ринку франчайзинг застосовується дуже активно. В останні роки він також набуває широкого розповсюдження в Україні. Всім відомі такі успішні франчайзингові компанії як McDonalds, Xerox, тощо.

Світова практика довела, що франчайзинг – найкраща можливість організувати власний бізнес для усіх: починаючи від успішного бізнесмена до дрібного підприємця, бізнесмена-початківця та, навіть, для людини, яка ніколи не займалася бізнесом.

Приймаючи рішення про вступ до системи франчайзингу потенційний партнер повинний прийняти до уваги наступне:

1. Франчайзі необхідний початковий капітал для фінансування витрат щодо створення торгової точки (у відповідності з фірмовими стандартами Франчайзера) та закупівлю товару

2. Франчайзинг передбачає певне обмеження діяльності Франчайзі, особливо в сфері товарної політики, дизайну інтерєра, реклами, методів здійснення бізнесу, тощо та повне дотримання корпоративних стандартів Франчайзера

3. Договір укладається на термін не менше трьох років, а тому Франчайзі достатньо важко його припинити без істотних матеріальних витрат, які були здійснені з його боку.

ПРОПОЗИЦІЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ

Група компаній «ЕДЕЛЬВЕЙС» пропонує до уваги своїх потенційних Партнерів по франчайзингу цікавий та дуже прибутковий бізнес. Потенційному Франчайзі пропонується комплексна бізнес система, яка поєднує технологію створення фірмового салона-магазину з певними послугами та передові технології по роботї з клієнтами, посилені організаційною та інформаційною підтримкою.

Переваги франчайзингу EDELWEISS:

Можливість стати ПЕРШИМ та ЄДИНИМ. Оскільки тільки почалося відкриття фірмових салонів EDELWEISS,  наші потенційні Партнери отримають унікальну можливість стати першим в своєму регіоні та „зняти сливки”, а крім того, здобути перспективу ексклюзивного представлення торгової марки в межах конкретного регіону.

Висока ефективність функціонування фірмовому салону

Модель франчайзингу EDELWEISS, побудована на іноземному досвіді та кращих зарубіжних технологіях, які повністю адоптовано до українського ринку та ментальності українських споживачів.

Мінімально можливе залучення власного капіталу

Приймаючи до уваги єкономічну ситуацію в країні, а також той факт, що зараз відкриваються ПЕРШІ фірмові салони EDELWEISS потенційним партнерам гарантується:

- Відсутність вступних внесків (на відміну від більшої частини франчайзингових мереж)

- Безкоштовне здійснення переважної долі послуг по відкриттю фірмового салону та постійні консультації

- Автоматичне перенесення позитивного іміджу та репутації Франчайзера

- Рекламна підтримка торгових марок на національному рівні, у той час коли Франчайзі здійснює лише рекламу свого салону в локальних межах

- Економія „на маштабі” – замовлення торгового та виставкового обладнання, поліграфії, тощо разом з іншими салонами мережі

- Більш реальне та швидке отримання кредитів та інших фінансових послуг під роботу з виробами відомої торгової марки

Обмеження конкуренції

Оскільки Едельвейс – це рідкісна квітка, а EDELWEISS – ексклюзивна дизайнерська колекція прикрас, випущених обмеженою кількістю, в плани Франчайзера не входить організація великої кількості фірмових салонів. Салони EDELWEISS будуть відкриватися лише в певних регіонах, також, в обмеженій кількості.

Відомість, популярність та державне визнання торгової марки EDELWEISS.

Ексклюзивна дизайнерська колекція ювелірних прикрас EDELWEISS визнана КРАЩИМ ВІТЧИЗНЯНИМ ТОВАРОМ, рівно як і ексклюзивні дизайнерські колекції годинників EDELWEISS, EWС,  KYIVSKA RUS COLLECTION, представлені Першим українським годинниковим заводом „Київська Русь”. В торгових точках, де продається торгова марка EDELWEISS, вона займає одне з перших місць за обсягом збуту. Прикраси та годинники EDELWEISS підкорюють споживачів не лише своїм неперевершеним новаторським дизайном, лімітованим випуском та високою якістю, але й дуже демократичною ціновою політикою. Саме тому вироби під торговою маркою EDELWEISS успішно продаються в багатьох країнах світу

Таким чином, Партнер отримає право користуватися відомими, популярними та поважними торговими марками EDELWEISS, EWС,  KYIVSKA RUS COLLECTION, а також усіма фірмовими знаками та корпоративною атрибутикою, що робить його салон фірмовим та невідємним від усієї мережі EDELWEISS.

Приваблива сфера бізнесу

Ювелірний та годинниковий бізнес був, є та залишиться одним з самих престижних та прибуткових. Крім того, торгова марка EDELWEISS займає найбільш перспективний сегмент, у якому вироби неперевершеного дизайну, лімітованого випуску та високої якості пропонуються у середній ціновій категорії.

Постійна допомога та навчання

Забезпечення спеціальним матеріалом для оперативного та ефективного навчання керівництва та торгового персоналу. Підтримка бізнесу на всіх стадіях існування.

ФРАНЧАЙЗИНГОВИЙ ПАКЕТ

Надання права використовувати відомі, маючі позитивний імідж торгові марки EDELWEISS, EWС,  KYIVSKA RUS COLLECTION, які рекламуються на національному та міжнародному ринках.

Передача Партнеру повного комплекту матеріалів з технологіями керування та ведення бізнесу.

Допомога у розробці дизайн-проекту фірмового салону EDELWEISS з урахуванням специфіки Партнера.

Допомога в обладнанні торгових приміщень.

Постійне надання нових рекламних макетів, інших матеріалів, допомога їх пристосування до специфіки Партнера.

Надання особливих переваг при закупівлі продукції.

Забезпечення рекламно-інформаційним матеріалом.

Участь фірмових салонів та торгового персоналу салонів в різноманітних акціях, конкурсах, змаганнях. Проведення спільних акцій та заходів щодо стимулювання збуту в регіоні Партнера.

Постійна консультаційна та методична підтримка, навчання персоналу.

Рекламна підтримка торгових марок та фірмових салонів на національному рівні (з зазначенням координат фірмових салонів).

УМОВИ ФРАНЧАЙЗИНГУ

1. Умови продажу товару партнеру

Фінансові умови співробітництва з Партнером визначаються умовами Договору та відповідним досвідом співробітництва з ним.

1. Франчайзі отримує у винагороду за постійне квартальне замовлення колекцій та їх поповнення право на використання фірмового найменування та товарних знаків. Кожне замовлення розраховується відповідно до площі магазину, запланованого обсягу продажу та інших факторів

2. Замовлення повинно бути проплачено у розмірі 30% від загальної суми замовлення, а в майбутньому –викуплено згідно наданим рахункам (якщо Сторони не домовилися про інші умови)

Партнеру гарантується:

1. Повне виконання замовлення на поставку Продукції

2. Резервування найбільш популярних позицій

3. Стабільна приваблива маржа

4. Гнучка цінова політика

5. Постійна інформаційна та консультаційна підтримка

6. Інші переваги

ВИМОГИ ДО ПАРТНЕРА:

1. ВЕЛИКЕ БАЖАННЯ почати бізнес з EDELWEISS та його МОЖЛИВОСТІ до успішної реалізації даного проекту

2. Наявність у Претендента власних або орендованих на довгий строк торгових приміщень та їх розташування (в центрі міста, інших перспективних зонах)

3. Додержання фінансової дисципліни та інших вимог щодо Договору

4. Гарантування необхідного товарообігу

5. Наявність власних обігових коштів

6. Перспективність та привабливість в плані збуту регіону розташування торгової точки

7. Особисті якості Претендента (відмінні управлінські навички, спеціальні знання, досвід роботи, порядність, лояльність до торгової марки, ініциативність, ентузіазм, висока працездатність, тощо)

ВИМОГИ ДО ФІРМОВОГО САЛОНУ:

1. Розташування у престижному місці. Мається на увазі центр міста або інші перспективні зони міста (популярні торгові та розважальні центри з великим потоком покупців, VIP зони, тощо)

2. Зовнішнє та внутрішнє оформлення салону (у т.ч. торгове та інше обладнання, світло, тощо) повинно бути виконано суворо згідно до концепції бренду. Дизайн-проект обовязково повинний бути погоджений з власниками брендів

3. Необхідна площа фірмового салону складає від 10 м2 до 50 м2 в залежності від типів:

1 тип фірмовий магазин-салон з обслуговуванням екстра-класу

2 тип фірмовий магазин-салон

3 тип фірмовий магазин

4 тип фірмовий магазин-салон годинників

5 тип фірмовий магазин годинників